الگوریتم 2020 گوگل

هر سال شرکت گوگل در ابتدای سال میلادی الگوریتم های خود را اپدیت میکند که تیم شیرازیس وب در مقاله الگوریتم 2020 به جدید ترین اپدیت های گوگل میپردازد

آپدیت هسته الگوریتم گوگل در 13 ژانویه 2020

در تاریخ 13 ژانویه 2020، گوگل اعلام کرد که اولین آپدیت هسته الگوریتم گوگل را در سال 2020 انجام داده است. بنابراین، این به روز رسانی اهمیت زیادی پیدا می کند زیرا این موتور جستجو اعلام کرده است به روز رسانی جدید گوگل مربوط به الگوریتم هسته گسترده گوگل است. گوگل در توییتر Google Search Liaison اعلام کرد:

ترجمه فارسی این تویت :

امروز ، مانند چندین بار در سال ، ما یک نسخه جدید الگوریتم هسته ای را منتشر می کنیم. به آن به روزرسانی اصلی ژانویه 2020 گفته می شود. راهنمایی ما در مورد چنین به روز رسانی همانطور که قبلاً پوشش داده ایم باقی مانده است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد آن ، به این پست وبلاگ مراجعه کنید

در این پست وبلاگ که توسط گوگل منتشر شده اطلاعات زیر داده شده است

1. چه وب مسترها باید درباره به روزرسانی های اصلی Google بدانند

2. به روزرسانی های اصلی و ارزیابی مجدد محتوا

3. با دستورالعمل های کیفیت و E-A-T آشنا شوید

4. بازیابی و مشاوره بیشتر

5. توجه بیشتر به بهبود کیفیت محتواها در سایت

طبق تحقیقات تیم شیرازیس وب اپدیت الگوریتم 2020 شامل دو دسته میشود.

که این دو دسته به شرح زیر است:

تغیرات حتمی گوگل

تغییرات قطعیی که در این اپدیت به وجود امده است این است که گوگل به امنیت سایت ها اهمیت بیشتری داده است.
این به معنی این است که سایت هایی که از ssl استفاده میکنند احتمال رشد وجود دارد.

تیم سئو بلک به وبمستر هایی که از ssl استفاده نمیکنند توصیه میکند هر چه زودتر این اقدام را انجام دهند

تغیرات با احتمال بالا

تغیراتی که با احتمال زیاد در این اپدیت انجام شده است؛ این است که

زمان لود پایین را ترجیح میدهد. این امر یعنی سرعت سایت نسبت به قبل از اهمیت بیشتری برخوردار است.

برای دیدن همه  لیست الگوریتم های گوگل اینجا کنید

پیشنهادات دیگر

  1. طبق آخرین گزارشاتی که موتورهای جست و جو مثل گوگل و بینگ داده اند، بسیاری از کاربران جست و جوهای خود را به صورت صوتی انجام می دهند. از این رو پیشنهاد می کنیم در کنار محتوای متنی و تصویری که در سایت تان قرار می دهید، از محتواهای صوتی هم حتما استفاده نمایید تا ترافیک وب سایت تان را افزایش دهید. از این رو پیش بینی می ‌شود که در آینده جستجوی صوتی سهم بسیار زیادی از جست و جوها را از آن خود کند.
  2. سایت های مختلف محتواهای مختلفی را به کاربران ارائه می کنند که این داده ها معمولا در قالب متن، تصویر، ویدئو و … تهیه می شود. یکی از مشکلات عمده ای که خزنده های گوگل با داده های بسیاری از سایت ها دارند، این است که خزنده نمی تواند موضوع کلی محتوا و ماهیت آن را تشخیص دهد. از این رو پیشنهاد می کنیم با تهیه محتواهای ساماندهی شده که از ساختار مشخصی برخوردار هستند گوگل را در یافتن موضوع محتوای خود کمک کنید. در قبال این کار مطمئنا رتبه سایت شما در جست و جوی موضوع مدنظر ارتقا پیدا خواهد کرد.

نوشتن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *